Sunday, June 12, 2016

කාලීන සිදුවීම් තොරතුරු විචාර සමගින් අළුත් විවිධාංග බ්ලොග් එකක් " මම කොයි වගේද ? "

රනිල් හාමු

 රනිල් හාමු....            

ජීවිතේ ඔක්කොම ඉවරයි...මරුනනං ඉවරයි...ෆුල්...ඉතේ අමාරුවෙන් ඉටියෙ...දැන් ඉතිං මොකක්ද කරන්නෙ...ඔළුව හැරුන අතේ යනව...ධර්මේ අයියගේ පොට් එකට වෙනකං ඉබේටම ආව...බොක්කා මල්ලි...මොකෝමේ... #කල පැරදිල... වගේ....ඌට කියල වැඩක් නෑ මේවා...ඌත් කරන්නෙ අපිව ඌරංකන එකනේ...දාපං යකෝ බාගයක්...මොකෝ බං තදවෙල...ඔය අමු මිරිස් කරලකුත් ගනිං උ#තෝ...මොකෝ බං මළ පැනල...අදනම් උඹ ඔක්කොම සල්ලි ටික පැරදිල වගේ ....නයට නම් බෑ පුතෝ VAT එක ගාල තියෙන්නේ...වෙනද ගානට බෑ...බඩු ගණං...එකම මොනර කොලයක් ශාක්කුවේ තියෙනව...ඉන්දා ගනිං #$ත...ඔළුව සාක්කුවට වැටෙනකං වල් ෆැන්ටා ගහල...පාරට සලස් උනා....මාර ගහ යට ඌ ඉන්නව ගොදුරක් එනකං රබර් ඇහැ දාගෙන...මාතලී මල්ලි... මච්චාආආං.... දාපං මාව...පිටකෝට්ටේට....ෂිරිකොතට...පේමන්ට් එක ගාව බැස්ස...දවල්ට බෙදාගත්ත ...බත්එක කන්න ලැබුනෙ නෑ...
                  ලොක්ක අම්බුවෙලා...උගේ මව්ගුණ ගායනා කරල...වැල්ල වත්තට ගීන්...කෝච්චියට පනිනවා.. ගන්ඨාර...කුලුනෙ නොමිලෙ උනු ගාල දුන්න වෙලාවෙ... ආමුදුරුවෝ කිව්ව...මේ කල පිණෙන් 
බොක්ක උපාසක මහත්තයට...දිව්‍ය ලෝකෂම්පත් ලැබෙනවා කියල...අදාලයි...බයවෙන්න දෙයක් නෑ....පණ්ඩිත ආමුදුරුවෝ මට සුවර්.... ඔක්කොම කෙලවෙලා ඉන්න වෙලාවේ තවත් පරක්කු වෙන්න නාකයි...පනිනව රූණුකුමාරිට...,කෙලින්ම තව්තිසා දිව්‍යලෝකේ...                          
                              කෑවෙත් නෑ...ගිලෙන්නෙ නෑ...බඩ ගිනියි...කෙලින් ඉන්න පනනෑ...ෂිරිඔත ඉස්සරහ මං වැටිලා ඉටිය...ඇඟේ ලොං ගහක් නැති නාටු බල්ලෙක්ට මචං කියා කිය...ඌ මූඋන ලෙවකකා...කෙඳිරි ගානාව...මට දුකයි මචං උඹ ගැන..ගෑණි වගේ පඩි දාට විතරක් බොරුවට පෙන්නන පඩ ෂිනමා නෑ...මං දන්නව උඹ මට ඇත්තටම ආදරෙයි ! ඔළුව අතගෑව විතරනේ..මුණ.ලෙවකනව ලෝකයක් නැතිව...හරියට ඉස්සර ...ෂික් ඒව ඕනෙනෑ...උඹටත් බඩගිනි ඇති....අවංකවම සොරි මචං... උඹට ලකී යෝගට් එකක් වත් අරන්දෙන්න විදියක් නෑ...පාර ඇදයි..ෂික්...මේවගේ ලාන්තරස් වෙන්න වැදුනෙ නෑ...කවදාවත්...අරූ යූරිය වැඩියෙන් දාල... නෙද්දකිං හොර #ත්තල දෙන්න..ප්පච්චියි...පන්නික්කියයි...කාපට් එක ඇදේට දාල තියෙන්නේ...කිශූඋ...කිශූඋ...කිශූඋ...පී ..පෝ .පී ..පෝ...පී ..පෝ...උටා...ශයිරන් දාගෙන හෙඩ් ලයිට් ගාගෙන...පඩ ෂෝ එක දාගෙන ලොක්කගෙ පෙරෑර එනව...නැගිට්ට නෙවෙයි නැගිට්ටුනා... 
                 මං සිරිකොත ඉස්සරහ පාරට බැහැල...සරම උස්සලා ලබ්බ පෙන්නලා කුණුහබ්බ දෙකයි කිව්වෙ ලොක්කට...මෝටාර් මල්ටිබැරල් වැදිල මගේ ගේ ෆ්ලැට්ලා වෙලා තියෙද්දි....ඒම කොමද ඩෝ ...කෝටි ගණන් දීල කාර් ගන්නෙ...බ්‍රාආආආආආස්..ශ් ශ්....කාර් එක නැවැත්තුව...STF කාරයෝ මිනි ඌෂි කොක් කරන් ඩිෆෙන්ඩර් වලින් පැන්න...හුටා වෙඩි තිව්ව නම්...ලබ්බේ හුලං ගිහිං ඒකත් නිට්ටාවටම හොඳ වෙනව...මාත් ඔරිජිනල් ලූඇම්පී කාරය..ඩෝ  අරිය...ජේආර්ගෙ කාලෙ ඉඳන් රනිල් ආමුට මයි වැඩ කලේ....ලොක්කා මාව අඳුනගත්ත ...පෝන් ඒකත් කනේ ගාන් ලොක්ක එලියට ඇවිත්..මගේ නියම නම කියල කථා කළා...ශරත් මෙහෙට එන්න... කෝම උනත් ආමු ජෙන්ටල් මෑන්....ඒ වෙනෂට...අපි ගරු කරන්න ඕනෙ...ලොක්ක මට අත වැනුව...උස්සපු සරම පාතට දාගෙන...ඔළුවකා කා... මං ආමු ගාවට ගියා...මේ  ශරත් උඹ කෑව බිව්ව නම්...පාරෙ කෑ ගහන්නෙ නැතුව... නම් ත්‍රී වීල් එකක් අරගෙන ගෙදර පලයන්... ආමු පන්ෂීයක් කෝට් එකෙන් ඇදල දුන්න...තව ඩින් ගෙන්  STF කාරයෝ උඹට වෙඩි තියනව ...අපි ෂෑර්ලට බොක්කෙන් ...ෂෑර්ල අපීට බෙලෙක්කෙන්... ඒඒඒම...කරන්න එපා ෂෑර්...." හරි හරි .මං මේ පරිපූරක ඇස්ත මේන්තුව අදම  කැන්සල් කරන්නම් " ඔයා ගෙදර යන්න ... 
                   කොයේ යන්නද ..ෂෑර්...යන්න ගෙයක් නෑ ...ගේ ෆ්ලැට්....හරි හරි ගේ හදාගන්න සල්ලිත් දෙන්නම් ...ඔයා අදරෑට මෙහේ ඉන්න...පොලිස් කාරයින්ට කිව්වා ළමයි මේ මගේ සපෝටර් කෙනෙක් එයා ඇතුලට එක්කං යන්න...තේ එකකුත් ගෙනැත් දෙන්න.  ගෝනවල සුනිල් මරුවට පස්සේ ෂර් මට තමයි වැඩ බාර දුන්නෙ.අරීරීද...එකෙන් මේකෙන්...දිව්‍ය ලෝකේ යන්න තිබුණු චෑන්ස් ඒකත් නැති උනා....දැන් .අපිට  ඕන විදියට ඩෝ...අපි  රට පාලනය කරන්නේ..කියල උන්ට  චන්දෙ දීපු මාජනයට තගරිය දාපු රාජීතයගෙයි ගයන්තයගෙයි ප්ලෑන් එක...බොක්කා එක ෂෝ එකෙන්...චක බ්ලාස්ට් කරලා දැම්ම... අඩෝ බොලා දෙන්නට වඩා හුඟක් දිග ගැරඞි මේ...බොක්කට පෑගිලා තියෙනවා....වෙපන් ඒකත් ඉවරයි...ආමුට කියල 9MM එකක් ඉල්ල ගන්න ඕනෙ මගේ ආරක්ෂාවට...ෂීන් එක දැන් FB එකේ ඇති... #කල... හමාරයි !. කෝ බොක්කට සම්මාන !... #ක තමයි ! 


.........................................................

පිවිසුම
http://4s7sw.blogspot.com/ 

No comments:

Post a Comment