Monday, May 9, 2016

තොරතුරු විවිධාංග සමග රසවින්දන රැගත් තවත් බ්ලොග් පිටුවක් " Il Modo di Una Povera Pazza "

Heidi ! (Eternal love with cartoons)






                     කාටුන් බලන එක සාමාන්‍යයෙන් මම නිදහසේ නැගිටින ඕනෙම උදේ ක කරන දෙයක්. හිටිගමන් උදේ වැඩටත් නොයා කාටුන් බලන අවස්ථා තියෙනවා ඉස්සර තිබිලත් තියෙනවා.  ඒ විතරක් නෙමෙයි මම කැමති තාලේ කාටුන් ෆිල්ම් එකක් ආවමත් අනිවාර්යෙන්ම  සිනමා ශාලාවකට ගිහින් බලන එකත් ඒ කොච්චර බැලුවත් ආයේ ඒක ටී වී එකේ  පෙන්වද්දි බැලුවෙ නැත්නම් මට නිකම් කෑවෙ නෑ වාගේ.  සෑහෙන කාලයක් තනියම ජීවත් එව්ච්ච මට මටම කියලා වෙන්වෙච්ච රූපාවාහිණීයකුත් තිබුන හින්දා එච්චරම ප්‍රශ්න වුනේ නෑ. ඒත් ඉස්සර එරික් හා ඩැරන් මා එක්ක නිදාගන්න ආව දවසට විනාඩි පහක් දහයක් මට ප්‍රවෘති බලන්න ලැබුනට ඉන් එහාට මට ටී වී එක ගැන කිසිම අයිතියක් නැති කාලෙ මම හිතන්නේ මම වැඩියෙන් කාටුන් වලට ඇඩික්ට්වුනා වෙන්නැති. එරික් රිමෝට් එක අත හරින්නේ "ආන්ටි, ඔයා මට ගොඩාක් ආදරෙයි නේ ඉතින් ඔයා ආදරය කරන කෙනෙකුගේ හිත රිදෙන දේවල් කරන්නේ නෑ" කියලා.  ඉතින් නිකමටවත් එයා බලන කාටුන් චැනල් එක මාරු කරන්න හිතෙන්නේ නෑ. (ඒක බලෙන් වෙන දෙයක්. )

..................................................................


පිවිසුම
http://burubabe.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment