Monday, February 8, 2016

අළුත්ම තොරතුරු විවිධාංග රැගත් රසවින්දන බ්ලොග් එකක් " කුකුලගෙ කොටුව "

පැටියා කාලේ


මට  වතුර ටිකක් දෙන්ඩකෝ,
ඒ එරන්ගයා ඌ උසයි මම වගේ දෙකක් මහතයි. ටිචත් ඌට සපෝර්ට්  සිල්ලර බඩු ගන්නේ උන්ගේ කඩෙන්නේ.
මගෙ වතුර ටිකයි තියෙන්නේ ඒක මට ඕනේ. අම්ම ගෙදරින් එනකොට කියන්නේ උණු කරපු වතුර දාල තියෙන්නේ, ඉස්කෝලේ පිල්ලේ වතුර එහෙම බොනවා නෙවෙයි, බඩ යන්ඩ අරන් ඉස්පිරිතාලේ නවතිනඩ වෙයි,
මට  වතුර ටිකක් දෙන්ඩ බැයි ද එරන්ගයා ආයෙත් කෑගහනවා.
වතුර පොඩ්ඩයි තියෙන්නේ, මමත් අරින්නැ
දෙන්ඩ බැරිද
බෑ තමයි
උබ ලබන ආත්මේ කෑදැත්තෙක් වෙලා ඉපදෙයි, එරන්ගයා පන්තියටම ඇහෙන්ඩ කෑ ගහනවා.
කෑදැත්තා කියන්නේ කුරුල්ලෙක් බව දැනගෙන හිටියත් ළග ඉන්න ළමයාගෙන් කෝකටත් කියල මම විස්තර අහනවා,
මොකද බං එරන්ගයා මට කෑදැත්තෙක් වෙයි කියල කිඋවේ,
කෑදැත්තට වතුර බොන්ඩ බැරිලු බොන වතුර උගෙ බෙල්ලේ තියන සිදුරකින් පිටට යනවලු, චමින්දය මට කියල දෙනවා.
එරංග ආ වතුර බෝතලේ මටත් ටිකක් ඉතුරු කරපන්, මම කියනවා,
.....................................
 
පිවිසුම
http://kukulagekotuva.blogspot.com/ 

No comments:

Post a Comment