Wednesday, April 13, 2016

සාහිත්‍යමය කලා රසවින්දනය සමගින් තොරතුරු විචාර අප වෙත ගෙනෙන අළුත් බ්ලොග් එකක් " ඉකිබිඳින පන්හිඳ "

රූපයට පමනක් ආදරයේ බැදෙන මිතුරු බැදීම්(ආදරය)

රූපයට ආදරය කරන මිතුරු බැදීම්.(ආදරය)
................................................................................
මේ ලෝකෙට අපි නිකාන්ම කඩාපාත් වෙන්නෙ නෑ.පස්මහ බැළුම් බලල කාළයේ තාලයට තාලයෙන් තමයි අපි මේ ලෝකෙට සුදුසු විදිහට ජන්ම ලාබය ලබන්නෙ.ඉතින් මෙහෙම යද්දි අපි කාළයාගේ ඇවෑමෙන් ලොකු මහත් වෙලා සදාතනික නොවන හෝ වන බැදීම් මිතු දම් සබදතා පවත්තගෙන ඉදිරියට ඇදෙනව.ඒ අතර අපිට ආශක්ත වන කෙනෙක්ට අපි වැඩියෙන් මිතුරු දම් පවත්තනව.එය දිගු දුරකට යද්දි සමහර විට එය ප්‍රේම සම්බන්දතාවයක් වෙන්නත් පුළුවන් නොවෙන්නත් පුළුවන්.හැබැයි අපි ඒ චරිතයට ගැහුණු වේවා පිරිමි වේවා ගොඩක් බැදිල ඉන්නව.
  මේක තමයි ජීවිත ස්වභාවය.බැදීම යාවත්කාලීන කරගෙන ඉදිරියට යන්න අපි උත්සහ ගන්නව හැමදාම හැබැයි ඒක ටිකක් අමාරු වෙනව.ඒ මොකද ආශක්ත උන චරිතයට තමා පමනක්ම ආශක්ත නොවන බැවින් බොහෝ දෙනා ඇයට හෝ ඔහුට ආශක්ත වෙනව.මේ කාරනාව නිසා අපිට ඒ බැදීම රැක ගන්න එක ලේසි නෑ.
   එහෙනම් අපි කොහොමද මිනිස්සු එක්ක ජීවත් වෙන්නෙ මිකුරන් සමඟ බැදීම් වර්ධනය කරගන්නෙ.
    අපි අපිට කියල වෙනම ප්රතිපත්ති මාලවක් යටතේ අපේ වැඩ කරගන්න ඕන.නිතරම මිනිසුන්ව හදුනා ගැනීමේ ක්‍රියාවලිය තුළ ඉන්න ඕන.ඒ පුද්ගලය මොනවටද ආස කරන්නෙ මොනවද ඉල්ලන්නෙ මොනව කරන්නද ආස මොන විදිහෙ හැසීරීම්ද ඒ චරිතය තුළ තියෙන්නෙ මේ හැමදෙයක්ම බොහොම සියුම්ව ගවේශනයට ලක් කරන්න ඕන.
              සංසාරෙ අපි පතාගෙන එන බොහෝ දෙනෙක් අප ආදරෙන් ලංකර ගන්න එකයි මිත්‍රත්වය කියන්නෙ.බලන්න බුදුන්ගෙ කාලෙ ජීවත් උන කෝළිත,උපතිස්ස,,,පුදුමාන්තර බැදීමක ඒ දෙපල තුල එකිනෙකා තුළ තිබුන..අවසානෙ බුදුන් ලග පැවිදි නෙවලා උන් වහන්සේගේ අගසව් දෙනම උනා.සැරියුත් මුගලන් නමින්..බලන්න කොච්චර ඉහල බැදීමක්ද?හැබැයි එකට පිරිනිවන් පෑවෙ නෑ.එකට කන්න බොන්න ලැබුනෙ නෑ.එකම වෙලාවකදි බණ අහල රහත් උනේ නෑ.අන්න ඒ නිසා කවදාවත් මේ ලෝකෙ බැදීම් තියාගෙන ඉන්න මිනිස්සු එකට එක් වෙනව අඩුයි.පවුල් කනව අඩුයි.ඒක තුළ විග්‍රහ කරන්න ගොඩක් උදාහරණ තියෙනව.සිදුහත් යශෝදරා පෙම් පුවත උනත් එහෙම්මමයි .ලෝකෙ බැදෙන හැමෝම එකතු වෙන්න ගියොත් ඒක නොගැලපීම් ගොඩක නිර්මාණයක් වෙනව..

...........................................

පිවිසුම
http://ikibindinapanhinda.blogspot.com/ 
 




No comments:

Post a Comment